Hanus
Admin
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Rybnik-Kamień
|
Wysłany: Nie 11:35, 11 Kwi 2010 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
1. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
2. Nie używaj wulgaryzmów - z wyjątkiem prośby o ich przetłumaczenie.
3. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
4. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.
5. Masz kilkanaście słówek do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!
6. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł (w przypadku tłumaczeń podawaj wyłącznie wyrażenie do przetłumaczenia), cytuj z umiarem.
7. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane oraz zgłaszane do abuse operatora.
8. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
9. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
10. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.
11. Właściciel forum (firma ADIPS Sp. z o.o.) nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
12. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
13. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierowac na konta prywatne.
14. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane właściwym służbom. Użytkownicy ponoszący odpowiedzialność będą łącznie z ich postami usuwani z forum.
15. Prosząc o tłumaczenie, ZAWSZE należy je wpierw umieścić jako post w odpowiednim dziale tego forum. Wysyłanie całych tekstów do przetłumaczenia na skrzynkę PW (prywatnych wiadomości), zwłaszcza o treści/charakterze "weź mi to przetłumacz", są nie tylko oznakiem braku kultury osobistej, ale i niemal gwarantują odmowę lub zignorowanie.
16. Tłumaczenia publikowane na forum zaczerpnięte z konkretnego źródła (np. innego słownika internetowego bądź książkowego) powinny zawierać jednoznaczne określenie tego źródła. Kopiowanie całych zbiorów z obcych źródeł stanowi naruszenie praw autorskich ich właścicieli, jest niedozwolone i będzie ścigane.
17. Prosząc o tłumaczenie, należy stosować się do poniższych zasad:
- Podajesz tekst w oryginale i jego własnoręcznie sporządzoną przeróbkę/tłumaczenie/etc.
- Jeśli jest coś, czego nie rozumiesz, z czym sobie nie radzisz lub w stosunku do czego masz jakieś wątpliwości - napisz, o które fragmenty chodzi.
- My staramy się to poprawić, zasugerować możliwe zmiany, korekty, etc. (jeśli istnieje taka potrzeba).
- Ty akceptujesz komentarze lub nie.
18. Publikując na forum tłumaczenia Twojego autorstwa, wyrażasz automatycznie zgodę na ich wykorzystanie w ramach naszego słownika.
19.
Tytuł postu, który został uwzględniony przez Redakcję słownika przy opracowywaniu danego tłumaczenia, jest oznaczany znakiem "+". Publikacja nowych tłumaczeń może nastąpić z kilkutygodniowym opóźnieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|